Fresh Facts, Attitudes and Positive Vibes for You

Forevergreen fresh facts, attitudes and positive vibes, health, wellness, diet, pregnancy, weight loss, diete, silueta, noutati

Vara la Limassol mai 4, 2008

Filed under: Uncategorized — forevergreen @ 8:00 am
Tags:

Am fost invitata intr-o duminica de catre doamna Minas la apartamentul lor din Limassol. Din Nicosia pana acolo am luat un taxi colectiv, nu mai stiu exact cat m-a costat, dar trebuia sa ajung la Limassol si alta solutie nu aveam. Orasul era plin de turisti, era in iunie. Marea frumoasa, limpede, te imbia sa o atingi, dar recunosc, in Cipru nu am intrat niciodata in mare, eram prea indoctrinata sa-mi pot permite sa fac ce vreau. Stiam ca sunt vegheata la tot pasul si n-avea nici un rost sa ma expun. Am nimerit blocul si apartamentul, doamna si domnul Minas ma asteptau. Eram numai noi trei si pentru ca era ora pranzului ne-am asezat la masa. Doamna Minas era o buna gospodina, tot ce-am mancat gatit de ea mi-a placut.
Pentru acea zi a gandit un meniu pe care nu l-am uitat niciodata, pentru ca a fost simplu, dar gustos si neobisnuit. Eu nu sunt mare fan de peste, dar peste la gratar a pregatit. Cu garnitura de fasole boabe fierte, boabe de acelea mari, cum se gasesc numai in anumite locuri, ea le cumparase din aeroportul din Atena si era foarte mandra de acest amanunt.
Cu multa ceapa verde si salata de tot felul, asa am mancat pestele la gratar. Cred ca am avut prajitura si inghetata la desert. Cam asta a fost masa noastra de pranz care mi-a ramas intiparita-n minte.
Cat despre intorcerea la Nicosia si intrebarile la care a trebuit sa raspund dupa aceea nu vreau sa imi mai amintesc. Se intampla in era in care orice iesire privata trebuia raportata, mai ales daca in ambasada erau oameni obtuzi care-ti intindeau piedici si curse la tot pasul sa te determine sa faci un pas gresit. Dar am trecut testul cu bine, nu a fost nici primul, nici ultimul, asa ca m-a ajutat sa capat experienta, sa ma rodez. Am sa mai revin cu o povestire din zona, despre curierul diplomatic, care la acea vreme m-a intristat profund, dar peste care am trecut, ca peste atatea altele, de altfel.

2 Responses to “Vara la Limassol”

1. isabellelorelai Says:

Nu am fost în Cipru, doar în Grecia, la Atena şi în insula Rhodos.
    Dar am văzut la tv cât este de frumos în Cipru. Îl trec în agendă.
    Din ce povesteşti, bănuiesc că ai fost înainte de … revoluţie. Să nu crezi că acum s-au schimbat prea multe… Mai sunt „obtuzi” şi acum. În unele locuri tot ăia.

2. forevergreen Says:

Isabellelorelai, Grecia si Cipru au fost primele zone pe care le-am lucrat, exportam tesaturi de bumbac acolo. Da, era inainte de revolutie. Stiu ca unii oameni nu s-au schimbat foarte tare. Ce mi se pare ciudat este faptul ca sunt multi tineri care adopta drept realitate, ceea ce vad in filme. Asta mi se pare foarte grav. Vorbesc in lozinci pe care le prind din zbor, fara sa discearna prea tare.